Cu ce se ocupă lumea când nu are treabă

Am stat de vorbă zilele trecute cu … un nene pe care-l cunosc eu. Și veni vorba la un moment dat despre blogul meu. Adică nu veni vorba despre blogul meu deoarece, despre blogul meu nu vine vorba. O aduc eu. Omul de fapt nu știa că eu mai scriu pe aici când am chef dar i-am spus eu așa ca discuție. Nu ca să mă laud, că nu e cazul și în plus de asta dacă am nevoie de laude, mi le dau singur. Adică eu sunt destul de mândru de înjurăturile pe care le știu și în general mi se cam rupe de tot. Aș lua în considerare o opinie constructivă de la un gazetar renumit sau de la un scriitor să zicem. Asta pentru că momentan nu fac bani din ceea ce scriu aici. Când voi vrea să fac bani voi citi singur SEO market și cum să blogging pula. Dar să revin, nenea pe care-l cunosc eu mi-a spus că e bine că m-am apucat de scris dar că ar trebui să scriu lucruri serioase, nu baliverne de astea care nu interesează pe nimeni. Adică omul a citit două articole și la al treilea și-a dat el seama despre ce e vorba și despre ce vreau eu să scriu. Am întrebat (vizibil schimbat la față în moartea cu coasa) cam ce crede el că ar trebui să scriu. Ce subiecte fierbinți și de actualitate să ating? Răspuns de la un nene care-l cunosc eu: Păi uite la ce se întâmplă în țară, de exemplu cu protestele astea care au fost, cu criza politică, cu Doland Tromp și Statele Uimite și multe altele care sunt, nu le pot spune pe toate acum. Adică să-ți dai cu părerea și tu despre evenimentele mondene. Nu stau să povestesc discuția pe care am avut-o cu …un nene pe care-l cunosc eu dar vă spun că nu i-a picat bine ce i-am spus. Omul este mediocru din toate punctele de vedere, nu se ocupă cu mare lucru, are un servici de cîcat și prost plătit, evident. Eu aș putea paria că este virgin sau a fost futut o dată de vreo grasă cel mult. Sau mai bine spus cea multă. Nu fumează, bea bere Bucegi (cine dracu mai bea bere de asta?), se îmbracă de la kil pentru că oricum hainele se uzează și nu are rost să arunci cu banii aiurea și nu folosește deodorant pentru că e cu religia. (Apropos ce pula mea au popii ăștia sau ăștia foarte bisericoși de nu folosesc deodorant? – pe bune vreau să-mi răspundă cineva la întrebarea asta). Oricum un bou.

Pentru toți specialiștii în blogging și vlogging și internauți de ăștia care știu tot ce mișcă și au o părere despre orice și restul de bunici sfătuitori în ale vieții și cele sfinte, șamani, formatori de opinie,șefi de trib, clarvăzători, vagvăzători, ANALiști, etc: să mă pupați în cur!

(Da’ chiar, cum adică formator de opinie? Adică eu văd un Ferrari și o Dacie și trebuie să vină un formator de opinie ca să-mi spună care-mi place mai mult? Adică eu nu îmi pot forma o opinie și am nevoie de unul care să mi-o formeze? Mai du-te-n pizda mă-ti !)

Și acum răspuns pentru … un nene pe care-l cunosc eu:

În legătură cu protestele: Eu am votat cum trebuie dar nu au ieșit ăia pe care i-am votat eu deci era normal să se întâmple ce s-a întâmplat (să dea hoții legi pentru ei – că nu cred că i-a apucat deodată mila pentru săracii deținuți care nu au condiții). Din moment ce eu am votat cum trebuie nu văd pentru ce să ies în stradă. Asta am mai spus-o unui prieten care m-a întrebat de ce nu sunt la proteste dar diferența dintre … un nene pe care-l cunosc eu și un prieten care m-a întrebat de ce nu sunt la proteste este colosală.

În legătură cu criza politică: Nu e nici o criză, este destabilizare voită.

În legătură cu Doland Tromp: omul e la început, va fi exact cum vrea el.

Pentru ăia care citește evenimentele mondene: Iam văzut țâța lu’ Daniela Crudu. Țineț aproape că v-ă spun când și unde și pun și poză cu mine și cu ia când eream la mol și eu ca băieți.

Băi un nene care-l cunosc eu (se știe el cine e) ești mulțumit? Sper să rămâi impotent într-un accident de bicicleta ta de cîcat. Poate nu reușești să te înmulțești că nu e cazul.

Am să mai scriu când am eu chef și despre ce am eu chef.

Lasă un răspuns

